NEW YORK, NEW YOORK


Nigdy nie sądziłam, że Nowy Jork tak bardzo mi się spodoba. To miasto jest niesamowite! Zdążyłam zobaczyć tylko kilka miejsc, a już pokochałam to miasto.
Słyszałam wiele opini na temat wycieczek organizowanych przez agencje. Moim zdaniem zdecydowanie warto wydać te 75$ (chyba, że macie blisko do miasta). 
Widoki z top of the rock, wszystko wynagradzają! 







Bardzo pozytywnie zaskoczyłam się Times Sqare! Wszyscy pisali, że jest malutkie i tłoczne. Co prawda było dużo ludzi, ale moim zdaniem,aż takie małe to ono nie jest.
Mogłabym cały dzień siedzieć na tych schodach i patrzeć na kolorowe reklamy!







Większość miasta widziałam z autobusu, ale i tak bardzo mi się podobało.









Wieczorem wszystko wyglądało jeszcze ładniej! Tutaj na zdjęciach już New Jersey.





Do Nowego Jorku muszę koniecznie wrócić. Jest jeszcze tyle rzeczy do zobaczenia!

Jeśli chcecie na bierząco wiedzieć co u mnie zapraszam na mojego snapchata! TOLAAAAA (5xa) 

6 komentarzy :

  1. Hey :] Może dałoby radę kończąc program zostać na kilka dni w NYC? Zawsze można zapytać się agencji, czy by kupili powrotne bilety lotnicze z 4 dniowym postojem w NYC? :)

    Przy okazji, jakie wrażenia po szkoleniu i nawiązane nowe znajomości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam plan! Muszę tam wrocic haha O powrocie na razie nie myślę, bo dopiero przyjechałam, ale w sumie dobry plan! :D
      Na szkoleniu niestety nie było dużo dziewczyn z moich okolic :( Na 10 osob z CA, tylko jedna była z LA (Niemka haha) Także póki co nikogo w mieście nie znam :/

      Usuń
  2. Nowy Jork ma swój urok. Powodzenia u rodziny! W LA <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny NY! :) Powodzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy Jork jest niesamowity na zdjęciach <3 Juz 24.08 zobacze go sama na własne oczy *-* Nie moge się doczekać! Mam nadzieje ze pokocham go tak jak ty :)

    OdpowiedzUsuń

! Say hello to usa ! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka