DODGERS & MALIBU






Cały piątek spędziłam umierając w łóżku. Miałam gorączkę i strasznie się czułam. Wzięłam milion tabletek i na szczęście w sobotę czułam się lepiej. 
Wieczorem host zabrał mnie z dziećmi na mecz baseballa! Wielką fanką sportu nie jestem, ale bardzo chciałam iść i zobaczyć jak to tutaj wygląda.
Sam stadion jest ogromny, ale najbardziej zaskoczyła mnie ilość samochodów na parkingu.
Wszyscy i wszystko w barwach biało niebieskich (prawie jak Lech Poznań :D).
Atmosfera świetna! Mimo tego, że dzieci i host tłumaczyli mi cały czas zasady, ja nie umiałam tego zrozumieć haha Klaskałam wtedy kiedy inni klaskali, wstawałam jak widziałam, że wszyscy też wstają. Co do dopingowania to mam wrażenie, że w Polsce wszyscy bardziej się włączają w grę. Co prawda byłam tylko na meczach piłki nożnej, ale zawsze wszyscy śpiewali, krzyczeli itd.
Tutaj większość ludzi miała telefony w rękach, rozmawiali między sobą i w międzyczasie oglądali mecz. 




W niedzielę miałam cluster meeting (spotkanie z au pairkami z okolicy i naszą LCC). Spotkaliśmy się w Malibu! Droga z Los Angeles prowadzi przez góry, także widoki były świetne. Pływaliśmy na paddleboarding-nie jest to takie łatwe, na jakie wygląda. Ciężko jest złapać równowagę i utrzymać się na desce, do tego wiosłować. Spadłam jako jedna z nielicznych kilka razy do wody, ale po jakimś czasie się udało i stałam na desce! Super zabawa, woda nie była bardzo zimna, a słyszałam od wielu osób, że nie da się do niej wejść. Trochę jak w Bałtyku tylko niebieska i przezroczysta :D 
Potem poszłyśmy z dziewczynami na launch, plażę i odwiozły mnie do domu. 
Malibu jest przepiękne! Muszę jeszcze tam wrócić i może spróbować surfingu. 








6 komentarzy :

  1. w Malibu mieszkała Hannah Montana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha przed wylotem szukałam wlasnie gdzie mieszkała i nie umiałam znalezc

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie narzekam! i jak będziesz chciala kiedyś wpaść to zapraszam :D

      Usuń
  3. Jak tam pięknie ! Teraz to pewnie opalona jesteś jak czekoladka skoro ciągle na Słońcu jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha po Malibu byłam raczej cała czerwona jak burak! Ale teraz juz jest lepiej i mogę powiedzieć, że w życiu nie byłam tak opalona jak teraz :D

      Usuń

! Say hello to usa ! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka