ELLEN SHOW

Tak jak wcześniej czas mi się bardziej dłużył, tak teraz nie wiem kiedy zleciał prawie cały wrzesień! Czas zaczyna pędzić jak szalony.  Dużo rzeczy się dzieje, ale nie wiem czy na tyle wartych, żeby o nich pisać na blogu. U mnie nadal wszystko dobrze. 
Pisałam już, że uwielbiam moją host rodzinę?  Moja hostka zrobiła mi niespodziankę i załatwiła dla mnie dwa bilety na Ellen show! 
Program ten jest dosyć popularny w Stanach, z tego co się potem dowiedziałam dużo osób w Polsce też go zna. Ja szczerze mówiąc kojarzyłam go, ale nigdy nawet całego odcinka nie obejrzałam. 
Do studia miałam na prawdę blisko, Warner Brothers jest może 15 min. spacerem ode mnie. 
Cała widownia była  tak pozytywnie nastawiona, wszyscy uśmiechnięci, część przyjechała na prawdę z daleka! 
Bardzo się cieszę, że miałam okazję zobaczyć jak wygląda nagrywanie takiego programu! Szkoda jedynie, że gośćmi nie były bardziej znane mi osoby. 

Widziałam Lea Michele, Taraji P. Henson, słuchałam kilka razy Jamesa Taylora śpiewającego 'Today', tańczyłam obok Ellen! Miałam bardzo dobre miejsce, bardzo blisko sceny, także wszystko widziałam.
Całość trwała może ok. 1h. 
Niedługo mam zamiar kupić sobie w końcu komputer, więc będę mogła cześciej pisać! 
Zapraszam na instagrama wiktoriajanus 
I snapchata tolaaaaa 




7 komentarzy :

  1. Własnie zrobiłaś coś, o czy marzy znany vloger z youtube 20m2 :P Czy nagrałaś filmiki z tego programu?
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ogladalam tego nigdy ale wiem, ze to tutaj duza sprawa. Super, ze tam bylas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleee super sprawa!! :) Widocznie masz mega fajną hostkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. VIP?! Super masz Hostów! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    www.paulaintheusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie wierzę! Byłaś u Ellen! Uwielbiam ja <3 Zazdro max! Opowiedz coś więcej! Jaka jest na żywo? Wybierali kogoś z widowni do konkursów? Jak to się odbywa? ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnych masz hostów, jejku zazdroszczę. *.* też bym chciała wybrać się do Ellen i zobaczyć jak to wygląda na żywo. :D

    OdpowiedzUsuń

! Say hello to usa ! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka