HALLOWEEN IS COMING!

Już w ten weekend Halloween! Od końca września w sklepach zaczęły się pojawiać pierwsze  dekracje. Teraz dynie i rzeczy o smaku dynii są WSZĘDZIE. Jak większość osób wie, w USA ludzie kochają dekorować swoje domy. Chodząc codziennie na spacery czasami nie mogę uwierzyć ile ludzie pracy musieli włożyć, żeby ich ogródki tak wyglądały. Tutaj kilka zdjęć domów w mojej okolicy.















W zeszły piątek miałam cluster meeting w Universal Studios! Już od września w Universal odbywały się słynne horror nights. Tutaj na stronie możecie zobaczyć jak mniej więcej to wygląda :UNIVERSAL HORROR NIGHT
Już przy samym wejściu było wszędzie słychać krzyki. Wszędzie chodzili ludzie w maskach, którzy nagle wyskakiwali  i straszyli innych. Z dziewczynami musiałyśmy cały czas trzymać się za ręce haha. 







Atrakcji jest baardzo dużo, a wszystko jest otwarte tylko do 2 w nocy. Niby dużo czasu, ale kolejki są ogromne. Spędziłam tam 7h, a nie zobaczyłam nawet połowy. Na koniec z dziewczynami byłyśmy tak przerażone, że poszłyśmy na minionki haha 
Jeśli macie możliwość bardzo polecam !! Bilety są drogie, ok.70$, ale na prawdę warto.

Ja Halloween spędzę na paradzie w West Hollywood. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić jakieś zdjęcia, bo podobno ludzi ma byc baardzo dużo. Zostały mi 3 dni na wymyślenie i kupienie kostiumu!

6 komentarzy :

  1. Najgorsze sa te sieci z pajakami szcegolnie w nocy podswietlane, obrzydlistwo :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to wszystko wygląda tak zjawiskowo! ♥
    Już nie mogę się doczekać, aż sama będę mogła przeżyć coś takiego. ;)
    Pozdrawiam,
    Zuza

    http://zuza-w-ameryce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wypas! U mnie to jakoś słabo... a wyobrażałam sobie, że będzie właśnie tak jak u Ciebie. Mam nadzieje, że Halloween się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się niestety nie udało skorzystać z okazji i zobaczyć haunted house, czego żałuję, bo przyszłym roku niestety nie będę miała okazji tego zobaczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się niestety nie udało skorzystać z okazji i zobaczyć haunted house, czego żałuję, bo przyszłym roku niestety nie będę miała okazji tego zobaczyć :(

    OdpowiedzUsuń

! Say hello to usa ! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka